اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

ویدیو و نتیجه بازی پورتو و براگا در جام حذفی پرتغال | مهدی طارمی به جام رسید

  • کد خبر: ۱۶۷۶۷۷
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
ویدیو و نتیجه بازی پورتو و براگا در جام حذفی پرتغال | مهدی طارمی به جام رسید
تیم فوتبال پورتو با ستاره ایرانی خود مقابل براگا به برتری رسید و قهرمان جام حذفی پرتغال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار نهایی جام حذفی پرتغال بین پورتو و براگا از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در شهر لیسبون آغاز شد.

در این بازی پورتو مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی و آقای گل فصل را از ابتدا در ترکیب خود داشت و موفق شد ۲ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

این دومین بار است که مهاجم ایرانی قهرمانی در این رقابت‌ را تجربه می‌کند.

گل‌های این بازی را هورتا(۵۳گل‌به‌خودی) و اوتاویو(۸۱) به ثمر رساندند.

پورتو در لیگ پرتغال عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده بود.

مهدی طارمی دقیقه ۸۰ باعث اخراج بازیکن براگا شد و همان ضربه ایستگاهی دقیقه ۸۱ برای پورتو تبدیل به گل شد. مهدی طارمی از یک توپ مرده یک موقعیت ساخت و مدافع پورتو ناچار شد روی او مرتکب خطا شود و داور هم با کارت قرمز مستقیم حکم به اخراج مدافع براگا داد تا حریف پورتو که تا دقیقه 80 یک بر صفر از یاران طارمی عقب بود، ده نفره شود و روی همان ضربه خطا هم گل دوم را بپذیرد.

پورتو که آخرین بار در فینال جام حذفی به همین براگا در ضربات پنالتی باخته بود، امشب با درخشش مهدی طارمی با نتیجه ۲ بر صفر براگا را شکست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->